dijous, 23 d’abril del 2020

Pla de feina dijous 23 d'abril

Bon dia nins i nines!
Tal i com vos va dir ahir na Laura, a partir d'ara seré jo la que vos aniré posant les feinetes diàries. Vos pas el meu correu electrònic: mrlosa@cpblaibonet.net .
Si teniu qualsevol dubte o simplement voleu parlar amb jo, ho podeu fer. Estic a la vostra disposició.
Pel que fa a les feinetes, anau fent al vostre ritme, i sempre de la manera que us sigui més fàcil. No vos angoixeu. Encara que les tasques s'han d'anar fent, el més important és gaudir de la família. Si feis alguna cosa especial, i vos fa ganes, m'ho podeu contar: preparar un plat nou, sembrar una planta, mirar les estrelles, comptar les vegades que la vostra mare vos diu que no pegueu bots damunt del sofà... Bé, en resum, coses senzilles que ara es fan molt especials!
Seguim en contacte
Una besada molt forta!
Mari Reme Losa
Tutora de 2n B

Solucions feines de dia 22 d'abril


Soluciones Ficha letra ñ 



Dijous 23
MATEMÀTIQUES 
  • Practica el càlcul mental (5 minuts).Fes aquesta fitxa: Fitxa de càlcul i problemes de 2n.pdf
  • Recorda que has de col·locar bé les comptes: unitat davall unitat, desena davall desena… Quan facis els problemes pensa a posar les respostes.
 
L. CASTELLANA
  • Como hoy es el día del libro, puedes hacer una de las siguientes fichas, o incluso puedes hacer las dos. Ésta puede ser sobre algún personaje o escritor de tu libro favorito o de alguno que tengas por casa: Ficha día del libro. Puedes mandarnos una foto por email, estaremos muy contentas de ver qué has hecho.
C. NATURALS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada