divendres, 19 de juny del 2020

Pla de feina divendres 19

Bon dia nins i nines! Avui sí, ja hem arribat al final!
Ha estat un curs difícil i complicat, però com ja vos vaig dir, crec que ho hem aconseguit.
Ara toca descansar, nedar molt i carregar piles per començar amb molta força. 
Les activitats proposades per avui són molt xules. Heu de mirar un vídeo, fer unes endevinalles i preparar un deliciós granissat de síndria i pastanagó.
Jo ja he preparat el meu! 


SALUT!
Aquí teniu els solucionaris com cada dia. Com que ja som al darrer dia també vos he afegit el solucionari d'avui.

SOLUCIONARI DIJOUS 18
SOLUCIONARI DIVENDRES 19

Ara vos passaré el pla de feina d'avui. He posat unes recomanacions de tasques per fer a l'estiu. Si vos fa ganes les podeu seguir, però com sempre aquestes feines són totalment voluntàries.

Divendres 19
L. CATALANA
  • Avui com a darrer dia d’escola prepararem una beguda, cadascú a casa, per celebrar el final de curs. Serà una celebració des de la distància. Quan ens la beguem ens recordarem els uns dels altres. Esper que vos agradi! Com heu vist jo ha he preparat el meu, salut i bon estiu!
*Com es fan les  fitxes interactives? Primer has de fer el que et demana. Quan hagis acabat has de pitjar al botó “¡terminado!” i després has d’anar a “enviar mis respuestas a mi profesor/a”. Així la mestra podrà saber com ho has fet. Recorda el correu de la mestra: mrlosa@cpblaibonet.net

L. CASTELLANA
Vamos a jugar a las adivinanzas. Hoy toca disfrutar.

MATEMÀTIQUES
  • Practica el càlcul mental (5 minut)
  • Avui mirarem un vídeo de multiplicació. És un concepte per al proper curs. Mirau-lo i veureu que n’és de divertit.

FEINA DE VACANCES (VOLUNTARI)


Estic molt contenta d'haver compartit aquest espai diari amb vosaltres. Una abraçada molt forta i ens veim al setembre!



A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada